W ciągu pierwszych 9 miesięcy 2019 roku Toyota sprzedała 17976 aut z napędem hybrydowym. To więcej niż w całym 2018 roku, kiedy sprzedaż hybryd wyniosła 16 891 egz. Udział samochodów z tym napędem w całkowitej sprzedaży marki stanowi już 38%.
Najpopularniejszą hybrydą w gamie Toyoty jest Corolla Hybrid. Jej sprzedaż w ciągu 9 miesięcy br. wyniosła 6944 egz. Na drugiej pozycji uplasowała się Toyota C-HR Hybrid (3584 egz.), a na trzecim – RAV4 Hybrid (3521 egz.). Kolejne miejsca przypadły w udziale Toyocie Yarisa Hybrid (1 768 egz.) i Camry Hybrid (1576 egz.).
W kwietniu br. na polskim rynku zadebiutowała 12. generacja Corolli. Wersja tego modelu z napędem hybrydowym bardzo szybko stała się najpopularniejszą hybrydą w Polsce. Wynik 6 944 sprzedanych aut oznacza, że średnio polscy nabywcy kupują ponad 1000 hybrydowych Corolli w miesiącu.
Corolla z napędem hybrydowym odpowiada za sprzedaż 70% egzemplarzy nowego modelu. Najpopularniejszą wersją napędową (53%) jest układ o mocy 122 KM z silnikiem 1.8. Dynamiczny układ hybrydowy 2.0 o mocy 184 KM zainteresował 17% nabywców.
Do końca września br. łączna sprzedaż hybryd Toyoty w Polsce wyniosła 66585 egz. To ogromny wkład w rozwój elektromobilności w naszym kraju. Najwięcej nabywców znalazł Auris Hybrid (18551 egz.).
Bardzo dużą popularnością cieszą się w Polsce także hybrydowe SUV-y i crossovery. Od 2016 roku sprzedano 11 953 egz. RAV4 Hybrid. Toyota C-HR wybrało 10192 kupujących. co łącznie daje 22 145 samochodów tego typu.

Znaczny udział w sprzedaży zelektryfikowanych samochodów w Polsce ma także jedyny hybrydowy przedstawiciel segmentu B – Toyota Yaris Hybrid. Sprzedano już 12181 egz. tego modelu z napędem hybrydowym.